Veelgestelde vragen


Bekijk hieronder de veelgestelde vragen van onze (bijna-) klanten. Staat jouw vraag hier niet tussen? Kom met ons in contact op de manier die jouw voorkeur heeft. Bekijk onze contactpagina hier.


Kan ik bij jullie souvenirs ontwikkelen van mijn eigen stad of dorp?

Ja, dat kan! Stuur een e-mail naar info@vandermeulen.nl en we helpen je verder.

Wie ontwerpt de producten bij Van der Meulen?

Alle producten van Van der Meulen worden van A tot Z door ons eigen designteam ontworpen. We starten bij de tekentafel en zijn er bij wanneer het product wordt afgeleverd.

Kan ik als particulier bestellen bij Van der Meulen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. We leveren uitsluitend B2B.

Wat zijn de levertijden?

Indien voorradig dan leveren we binnen 5 werkdagen. Tijdens het seizoen binnen 14 dagen.

Is alles op voorraad?

Niet alles staat op voorraad ook i.v.m. de houdbaarheidsdatum van de snoep en koekproducten.

Maken jullie de halfproducten zelf?

Nee, deze worden door ons aangeschaft en verder geassembleerd.

Wat is de levertijd van een snoepproduct/custom made artikel?

Het streven is om binnen 4 weken te leveren. Dit heeft ook te maken met afhankelijkheid van onze toeleveranciers.

Denkt Van der Meulen ook aan het milieu?

Ons streven is om de meest milieuvriendelijke keuzes te maken die mogelijk zijn. Lees hier onze beleidsverklaring ten aanzien van duurzaamheid.

Werken jullie met Sociale Werkplaatsen?

Jazeker, mensen met een achterstand in de maatschappij zijn trots op het werk wat ze voor ons kunnen en mogen verzorgen.

Kan ik een afspraak met een vertegenwoordiger maken?

Jazeker, dit kan zowel telefonisch via belletje of Whatsapp, als via e-mail: info@vandermeulen.nl.

Wanneer is er een franco levering?

Vanaf € 300,-

Worden orders in totaal uitgeleverd?

Dat is wel ons streven, maar helaas niet altijd mogelijk. Ook wij zijn afhankelijk van toeleveranciers.

Hebben jullie ook duurzame souvenirs?

Jazeker. In onze duurzame souvenirlijn hebben we onder andere mokken, snoepblikken en tassen. Voor specifieke wensen en alle mogelijkheden, mail ons op info@vandermeulen.nl

Is van mijn regio of plaats ook up-to-date fotografie?

Als er geen up-to-date fotografie van je plaats en/of regio is dan kunnen we dat verzorgen.

Welke betalingscondities hanteert Van der Meulen?

Dertig dagen netto

Staan alle kaarten op voorraad?

Niet alle kaarten staan op voorraad, sinds 2022 zijn wij gestart met ‘Printing on Demand’. Wat verkocht wordt, wordt gedrukt.